Ad Block Ad Block
娛樂
2021-03-25 23:02:00

海報設計玩味濃 鄭中基演唱會門票周五開賣

分享:

鄭中基演唱會將於下月24及25日假中環海濱活動空間舉行,票價分別設有座位$1080、$880及車輛套票$6000,門票在明日26日正式公開售票。

演唱會海報日前已曝光,海報上有多個鄭中基裝扮成各款動漫及電影角色的畫作,貫徹Ronald的玩味風格之外,也切合了「人人都是鄭中基」的主題。海報設計師Jackey表示:「事前同Ronald溝通,想帶出人人都係鄭中基嘅message,所以就想揀啲人人都一眼認得嘅character。」

問到點解會揀呢啲人物,Ronald 話:「海報上都係幾個唔同年代、有代表性或我鐘意嘅人物,殭屍先生、Mark哥、李小龍、進擊的巨人、一拳超人等等,佢地個樣都改畫成我個樣,等於音樂世界上人人都可以係鄭中基!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受