Ad Block Ad Block
娛樂
2021-04-21 21:05:00

港版《大叔的愛》|Edan未抽離 埋怨遭Anson Lo冷待呷Jer醋

分享:

黃德斌、MIRROR成員呂爵安(Edan)、盧瀚霆(Anson Lo)及邱士縉(Stanley)等昨日為港版《大叔的愛》拍攝海報。德斌於下周五生日,大會送上生日蛋糕,Edan更作狀獻吻,嚇到德斌毛管戙。

德斌直言非常尷尬,又指不敢看劇集︰「我都好想睇,但又唔敢睇,我又未試過呢個演繹,唔知效果係點,希望觀眾開心。」他表示沒有咀戲,但有親密氣氛,更搞笑說︰「嗰種親密係你估都估唔到!共處一室,廚房又有,廁所又有啦!」

Edan透露德斌在劇中有親他的面珠,並指二人的對手戲非常好笑,他的角色處於欲拒還迎。Anson Lo則謂︰「佢好識利用人,阿牧就好慘!喺奪劇入面俾佢利用咗成年!」Edan笑言自己仍未抽離角色,埋怨Anson Lo對他冷淡不少,「佢以前成日WhatsApp我,依家都唔理我!MIRROR有活動都唔理我,淨係黐柳應廷(Jer)。」Anson Lo即謂︰「咁錫返囉!」Edan聞言拒絕︰「我出咗戲啦!」

Edan與Anson Lo希望可以再拍續集或拍成電影,若能與日本的演員見面更開心,但又擔心大家的演技被比下去。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受