Ad Block Ad Block
MIRROR
2021-07-22 04:30:00
日報

炎明熹冇諗硬撼MIRROR

分享:
(左起)Gigi 、Yumi及Chantel。

(左起)Gigi 、Yumi及Chantel。

 《星夢傳奇》最受歡迎的3位學員,炎明熹(Gigi)、姚焯菲(Chantel)、鍾柔美(Yumi)等,昨日於中環出席時尚品牌活動。有傳TVB安排她們3人與文凱婷組女團,對撼ViuTV的MIRROR,Yumi說:「唔清楚公司安排,一切順其自然。」

三料冠軍Gigi表示,無論是組女團或個人發展,都有好處和弊處,「安排我哋組女團演出,會開心啲、熱鬧啲,獨立發展就學到唔同技能,(傳組女團要你哋對撼MIRROR喎!) MIRROR係前輩,係學習對象,唔存在對撼心態。」


姚焯菲否認獲父贈豪宅
近日有報道指Chantel爸爸送了一層價值2,000萬豪宅給她,問到此事時她說:「係爸爸投資,我唔清楚,唔係俾我,我名下冇任何物業。」對於組女團傳聞,Chantel指不知情,只表示:「依家忙準備8月演唱會,同埋追返啲功課。」


鍾柔美選讀商科
準備升中四的Yumi稱,最初參加《星夢》怕對學業有影響,「最初怕進唔上,好彩適應咗比賽之後,成績都OK,依家打算修讀商科。」在旁的Chantel也稱會選修商科。升中五的Gigi表示,自己成績不算標青,但會尊重學生這個身份。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受