Ad Block Ad Block
娛樂
2021-06-09 04:30:00
日報

無綫ViuTV同類節目對撼 張建聲︰冇得鬥

分享:

張建聲、談善言等昨日出席ViuTV節目《嫌疑事件簿》記者會,節目將於下周一播出。由於無綫亦於同日同時間播出同樣題材的《死因有可疑》,張建聲聞言感錯愕,而談善言就表示不太清楚。張建聲續說︰「如果兩個節目都咁精彩咪得,何必比較?最緊要觀眾睇得開心!」問到他將要惡鬥方力申,張建聲笑言︰「我都唔識游水,小方游咁快,我增肥就叻,冇得鬥、唔使鬥,各有各啦!」

無綫早於上月底預告《死因有可疑》,而ViuTV則昨日才開始宣傳,令人覺得ViuTV有抄襲之嫌。談善言表示他們早於3月開始拍攝,直至上兩星期才拍攝完畢,「好多嘢都好即興,係一個共同創作嘅節目。我都會留意下對方,睇下各方優勢。」張建聲就表示沒有考究是否抄襲,認為演員只要做好自己本分便可。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受