Ad Block Ad Block
娛樂
2021-02-23 22:19:00

疑退出ERROR 保錡宣布暫停演藝工作

分享:
沙律與保錡不時在網上放閃。

沙律與保錡不時在網上放閃。

ERROR成員保錡與張沛樂(沙律)戀情曝光之後,但卻換來正印女友Carrie指控保錡一腳踏兩船,保錡隨即被網民冠上「賤男」稱號。雖然他曾在IG發文致歉,惟在直播時面對網民的批評及追問時,竟爆粗鬧爆網民,隔空罵戰令人譁然。不少網民要求花姐把保錡逐出ERROR,不要因為他個人而影響成個組合。

保錡在IG寫下長文,表示有感自己的行為影響了ERROR。

保錡在IG寫下長文,表示有感自己的行為影響了ERROR。

保錡今日在IG寫下長文回應過去的負面事件,提到在直播中爆粗回應網民,他說︰「我意識到一方面我之前處理感情嘅事做得唔好,另一方面,當晚直播嘅言行舉止係好唔啱,說話亦無尊重過人。呢啲全部都係我嘅過失,我要面對自己嘅錯,出嚟同大家再次道歉。」他又指凡有他的節目、訪問等,都因為他的行為而影響了ERROR另外三人及工作人員的努力,坦言「我嘅錯,應該由我自己一個去承擔。」

有感個人的行為影響了ERROR另外三位隊友,保錡決定完成手頭上的工作後,便會暫停所有工作,並不會參與任何節目及ERROR歌曲宣傳。他說︰「我認為咁樣係一個對我應有嘅懲罰,希望唔好累到其他兄弟,亦唔好因為我嘅關係而抹煞左所有人嘅心血。」

保錡一腳踏兩船,被冠上「賤男」,但真正導火線是他在直播中用粗口問候網民。

保錡一腳踏兩船,被冠上「賤男」,但真正導火線是他在直播中用粗口問候網民。

保錡稱作為ERROR一份子,自己破壞了ERROR的形象,他說︰「好對唔住,諗返呢兩年同三位兄弟嘅經歷,同193拍ERROR遊嘅時候好冇膽,由咩都唔敢,到最後都敢試;Dee哥係ERROR嘅talk show入面捱更抵夜咁幫我地度稿;肥仔一直都好鼓勵我做音樂,主動幫我爭取為ERROR寫歌;而家回憶返過去同三位兄弟一齊做嘢真係好珍貴,嚟緊ERROR嘅團歌,希望大家繼續支持佢哋。我知道保錡係大家眼中係一個毫無分寸嘅人,但希望下次大家再見到我嘅時候,會見到一個懂得尊重、願意承擔責任嘅人。我希望用行動證明。再次同大家講多次對唔住。」

 

網民不想ERROR解散。

網民不想ERROR解散。

保錡IG。

保錡IG。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受