Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-13 23:30:00

艾粒自言唔夠顏值拍BL劇 當奴因《大叔的愛》改觀

分享:
艾粒聲演BL劇「滾床單」片段。麻利大嘆崩潰。

艾粒聲演BL劇「滾床單」片段。麻利大嘆崩潰。

由麻利主持的的「黃Viu煲劇平台」節目《同煲同BLOW》,請來艾粒成員少爺占(甄子康)及當奴(唐劍康)大談近期熱爆的BL(Boy’s Love)話題,兩人即席聲演激情男男情侶,令浪漫純愛的BL世界,瞬間散發濃濃的「腐」味!

煲BL劇取經

少爺占早與 BL 結下不解緣,自從在廣播劇演同性戀角色「朱艷強」大受歡迎後,不時以「朱艷強」名義開騷,「我都成日會睇 BL 劇為『朱艷強』取材,加上依家 BL 始終係大氣候,幾乎每套劇都會加入呢個元素。我自己會推介最近嘅泰劇《Bite Me The Series》,因為兩位男主角顏值都好高。」當奴則坦言曾一度抗拒 BL劇,「我開頭真心抗拒,直至睇日劇《大叔的愛》好鍾意入面嘅『阿牧』林遣都,覺得佢演到好內斂嘅感覺。」

少爺占(右)睇BL劇取經,當奴(左)鍾情《大叔的愛》。

少爺占(右)睇BL劇取經,當奴(左)鍾情《大叔的愛》。

「腐」到大崩壞

當問到兩人可想過合演BL劇,他們自言顏值不夠,少爺占笑言:「拍BL劇要狀態好好,少少水腫都唔得㗎,因為個個都靚仔嚟,我見啲男主角髮型好硬,點吹都唔會亂,所以如果對自己個樣唔夠信心都拍唔到BL。」若不考慮親自參演,那就不如「獻聲」配音,麻利要求們重新為兩部BL劇《To My Star》及《Close Friend》配音,當看到兩位男主角「滾床單」的片段,少爺占與當奴發揮搞笑本色聲演激情男男,配以無厘頭對白及尖叫聲,麻利大嘆劇中的浪漫氛圍被徹底崩壞,場面搞笑!

艾粒自言唔夠顏值拍BL劇   聲演男男戀「腐」到大崩壞

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受