Ad Block Ad Block
MIRROR
2021-05-13 19:52:00

葉劉建議返大陸開騷 MIRROR︰暫時focus本地

分享:

早前葉劉淑儀向商經局長邱騰華建議,為MIRROR、ERROR爭取到大陸開騷,MIRROR副隊長Anson Kong稱他們只成軍兩年多,剛剛才成為樂壇一分子,現時主力在本地發展。他說︰「做好自己本份先,我哋主力暫時focus本地,表演冇分國界,任何表演都唔應該分語言、國界,一個好嘅表演係全世界都可以欣賞,我哋進修好自己才藝先,令香港以外地方嘅人喜愛我哋。」Alton表示認同,稱彩排演唱會時,大家都發現自己有很多不足,希望之後可以提升實力,日後在香港以外的地方會有更多機會。

Anson Kong相信一個好的表演,全世界都會欣賞。

Anson Kong相信一個好的表演,全世界都會欣賞。

提到醫學會長蔡堅建議年青偶像宣傳打疫苗,Anson Kong說︰「不過搵我哋唔恰當,我哋唔係咁高人氣,搵發哥比較啱數,喺演藝界我哋只係新人,小薯。」Alton更藉此指團內某幾位員比較污糟,問到是哪幾位時,他們即入未有現身的Lokman身上。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受