Ad Block Ad Block
娛樂
2021-09-15 22:47:00

谷婭溦新歌MV拍攝三度改期 酷熱天氣拍到驚

分享:
谷婭溦為新歌一改乖乖女形象。

谷婭溦為新歌一改乖乖女形象。

谷婭溦(Vivian)早前為新歌《倔強》拍攝 MV,今次呢首歌一改過往的乖乖文靜形象,加入了 Rap 的元素,MV 為配合亦都加入跳舞部份,Vivian今次除了親自作曲填詞,更加參與 MV 的導演及剪接工作,完全是高度參與今次新歌的製作。她說︰「其實自己一向嘅性格都係較為爽朗男仔頭,好鍾意 Rap、Hip Hop 呢種風格,唱呢類歌又可以配合型格的打扮,感覺係做返自己,希望觀眾都鍾意。」

在酷熱天氣下拍MV很辛苦。

在酷熱天氣下拍MV很辛苦。

不過,Vivian的新歌MV推出一波三折,因為是外景拍攝,要一再遷就天氣狀況,之後又因她的身體不適再度延遲,三度改期後終於都順利完成拍攝。Vivian說:「今次係自己要求外景拍攝 MV,之前都有同事勸喻,當日拍攝時終於明白自己真係太傻,嗰日一朝早落了一場雨,中午開始拍攝時超級熱,我基本上拍完第一個景已經全身濕透,好在我唔算係好易溶妝嘅人,不過以後都係等年底冬天嘅時候先再出外景。」

谷婭溦高度參與今次新歌的製作。

谷婭溦高度參與今次新歌的製作。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受