Ad Block Ad Block
娛樂
2021-09-14 23:07:00

麥明詩哥哥半工讀8年 終成整形外科專科醫生

分享:
麥明山非常叻仔!

麥明山非常叻仔!

麥明詩讀書成績驕人,會考考獲10A成績,又是劍橋大學法律高材生,早年更在半工讀情況下考取美國執業律師牌。她的哥哥麥明山最近亦在半工讀的情況下,順利考獲專科資格,成為整形外科專科醫生。

麥明詩恭賀哥哥考獲專科資格。

麥明詩恭賀哥哥考獲專科資格。

麥明山於13年畢業於香港中文大學醫學院畢業,之後到公立醫院工作,期間不忘進修,讓自己的事業更上一層樓。麥爸爸在社交平台率先報喜,而妹妹麥明詩亦在網上分享照片恭賀哥哥。她留言說︰「你終於專科畢業啦!由細到大見到你讀書嘅努力,on call36嘅辛苦,成日食食下飯衝番去醫院,仲要番住工咁溫書去應付專科考試。整型外科一啲都唔容易,有時候你做手術一做就十幾個鐘,要治療、重建嘅傷患每個都唔同。麥明山你得咗啦!另外恭喜我爸媽養育咗佢地兒子成為一個咁好嘅醫生!」

麥爸爸和麥媽媽非常開心。

麥爸爸和麥媽媽非常開心。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受