Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-07 21:02:00

193疑失戀爆喊 郭嘉盈唔知情︰返去問佢先

分享:
MC、郭嘉盈及Ben一同出席活動。

MC、郭嘉盈及Ben一同出席活動。

ERROR成員193(郭嘉駿)胞妹郭嘉盈、張天賦(MC)、趙祥誠(Ben)今日一同出席活動。三人自認是機迷,MC更指自己試過24小時打機而被媽咪鬧爆,甚至試過被媽咪沒收滑鼠和鍵盤,最後要拿走螢幕才阻止到他打機;Ben則被家人限制每天打機1小時。

MC將與洪嘉豪開騷,但明言不會騷肌。

MC將與洪嘉豪開騷,但明言不會騷肌。

郭嘉盈表示現正忙於拍攝真人騷《全民造星IV》,並稱跟其他參賽者成為好友,不時相約食飯兼過夜。MC和Ben都是《造星》師兄,MC著她做好自己,不要遲到,做錯便要接納,而Ben則著她要相信自己。

問到哥哥193在節目中爆喊,疑與緋聞女友陳海寧(Dee姐)分手有關,郭嘉盈表示兩兄妹甚少傾感情事,也不覺得對方有異樣。她說︰「通常都係傾《造星》嘢,我都要返去問下佢。(冇問佢咩?) 感情是兩個人嘅事,等佢哋去處理,但真係好少傾。(有冇喺屋企喊?)我哋分開住嘅,我都想關心佢,但佢經常唔覆我機。」

郭嘉盈不清楚哥哥193的感情事。

郭嘉盈不清楚哥哥193的感情事。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受