Ad Block Ad Block
娛樂
2021-05-05 04:30:00
日報

Anson Lo開騷前病倒 杜琪峯 : 搵啲兄弟頂下啦

分享:
杜Sir在欣宜和Anson Lo面前自認「新仔」。

杜Sir在欣宜和Anson Lo面前自認「新仔」。

欣宜做完手術後拍攝該廣告,與Anson Lo跳舞搞到弄爆傷口。

欣宜做完手術後拍攝該廣告,與Anson Lo跳舞搞到弄爆傷口。

杜琪峯(杜Sir)、鄭欣宜及MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)日前為虛擬銀行拍攝廣告片,昨日3人出席首播禮。MIRROR明日開騷,成員接連病倒,而醫生更要Anson Lo兩周內不要說話。杜Sir得知後,搞笑著他找其餘成員幫忙。

Anson Lo表示會盡量減少說話養聲,擔心被人話態度差。杜Sir搞笑說︰「你唱得唔好都無人知!你哋好似十幾個,搵人幫你囉!你唔得咪叫啲兄弟頂下囉,唔係要咁多兄弟嚟做咩?哈哈!」問到杜Sir會否入場欣賞,他說︰「我未必有耐性睇晒全場,可能都會去『裝』下囉!」他又指電影界需要新血,若有適合的劇本,會找欣宜和Anson Lo。


享受做演員
今次杜Sir首以演員身份參與拍攝,他表示今次是很好的體驗,更在欣宜、Anson Lo面前扮新丁︰「導演叫我做乜就做乜,覺得係好體驗,做演員真係好舒服,入行40幾年嚟,未試過喺片場咁舒服,咁享受拍片。」問到與ViuTV的合作,他表示會開拍劇集,並認為現時大家可以把作品放到不同平台播放,不再局限電影、電視。他又鼓勵年輕人要放眼將來,他說︰「唔好覺得依家有問題,年輕人係為將來而活。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受