Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-07 17:50:00

C AllStar新歌MV衝擊視覺 水中攬錫除衫浸浴乜都有

分享:

完成紅館演唱會後,C AllStar終於有新歌《還有48小時》登場,日前更於一座擁有私人泳池的大宅進行拍攝。在構思MV拍攝方向時,導演依據四子喜好作為藍本,陳健安(On仔) 想食蛋捲;何建曦(Jase)最緊要有酒;吳崇銘(King)希望有泳池、有打碟機、要有開party感覺;至於梁釗峰(釗峰)則瘋狂地要求好多好多愛,造就了今次的《還有48小時》MV,是C AllStar入行以來,最熱鬧、最大尺度、最多攬攬錫錫畫面的MV。

成班人開P。

成班人開P。

C AllStar最新MV可說是寓工作於娛樂。

C AllStar最新MV可說是寓工作於娛樂。

玩埋火。

玩埋火。

一個MV滿足4個要求

為迎合King的要求,MV導演將大宅客廳佈置成為派對房,身為大宅屋主的On仔,更為自己準備大量蛋捲。當日安排大班男男女女,一起跳舞狂歡,King負責現場打碟音樂,還有Jase要求的美酒,現場眾人情緒高漲,投入在瘋狂派對之內。

釗峰說︰「雖然開心玩為主,但因為得番48小時,背後其實件事好sad,我設定自己嘅角色係好想有好多愛包圍,所以我會好瘋狂地好hunger需要愛。」旁邊的On仔馬上幫口說:「釗峰終於說出重點,可能佢怕尷尬,等我幫佢講佢嘅要求,就係hug hug同Kiss kiss,其中三位男演員,仲要俾你kiss kiss唔同部位。」希望在生命最後48小時得到最多的愛,導演在拍攝時,多次安排釗峰輪流飛撲攬實其餘三位拍檔,再送上深情一吻,滿足他hug hug同Kiss kiss兩大慾望。

又攬又錫又濕身。

又攬又錫又濕身。

4子也拍得好開心。

4子也拍得好開心。

C AllStar玉帛相見

派對去到下半場,眾人移師到屋外的私人泳池繼續狂歡,King更即慶跑到離地約三米高的屋頂,一躍跳進泳池,事後他說:「以前我喺兩米跳台,跳10次都跳唔到落嚟,其實差唔多要跳嘅時候,我身體叫我停,但我用我嘅意志跳出去。」接著,C AllStar四子回到屋內,更走到浴室位置,原來他們準備玉帛相見,一齊沖泡泡浴。
因為要脫去上身衫,埋位前On仔努力做橡筋帶谷肌肉,釗峰亦無執輸,狂做掌上壓,Jace和King無需肌肉擔當,早已走到浴缸享受泡泡浴。「我哋未試過有咁多肌膚之親,最親密只係幫對方按摩,私底下亦未試過一齊去游水,所以呢個MV,大家一定要留意。」C AllStar說。

四子一齊玩泡泡浴。

四子一齊玩泡泡浴。

連他們也說未曾試過如此親密。

連他們也說未曾試過如此親密。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受