Ad Block Ad Block
娛樂
2021-07-29 17:44:00

MV重本製作| 怕羞ANSONBEAN同女主角面貼面嚇到彈開

分享:
ANSONBEAN首支派台作《CRUSH(oh no!)》MV落重本。

ANSONBEAN首支派台作《CRUSH(oh no!)》MV落重本。

ANSONBEAN(陳毅燊)年初加盟寰亞後,首支派台作《CRUSH(oh no!)》終於隆重登場,公司落足重本拍攝MV,加入大量CG特效,日前更舉行MV首播會,廣邀傳媒及友好,場面熱鬧。

《CRUSH(oh no!)》雖然是一首party feel的跳舞快歌,但歌詞講述少男少女相遇的甜蜜時刻,MV內的CG特效,更將ANSONBEAN化身成遊戲機內的跳舞少年,帶著混血兒MV女主角四圍去,導演刻意加入一些親密互動,例如要ANSONBEAN拖著女主角的手,甚至要兩人面貼面幾乎親嘴的鏡頭。怕醜的ANSONBEAN嚇到成個人彈開,但他堅稱「彈開」只是拍攝效果,表示:「其實劇情講我喺間餐廳帶女主角去玩,距離有少少近,啲人以為我驚所以跑,其實係劇本嚟嘅,所以我唔係好驚,只係有少少驚啫,好似好近咁,其實冇嘢嘅!」

 

MV 由早上拍到凌晨才收工,年輕的ANSONBEAN,卻愈跳愈精神。

MV 由早上拍到凌晨才收工,年輕的ANSONBEAN,卻愈跳愈精神。

MV於大廈天台的有蓋球場拍攝,ANSONBEAN表示:「其中一個場景喺係天台拍攝,我諗住會曬住陽光跳,但原來有瓦遮頭,冇原先諗咁熱,但其實熱吓都好嘅,不過最開心係同跳舞老師Geoff可以再合作。」

整個MV拍攝一共轉了四個不同場景,ANSONBEAN由早上八點開始埋位,直踩到凌晨才收工,年輕的ANSONBEAN,卻愈夜愈精神,問他最想公司如何獎勵自己?ANSONBEAN搞笑說:「可以拍完個MV已經係一個獎勵,同埋最緊要有埋盒叉雞飯!好肚餓,哈哈!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受