Ad Block Ad Block
娛樂
2021-04-18 22:57:00

ViuTV頒獎禮|姜濤奪男歌銀獎︰相信香港歌手可以成為亞洲第一

分享:
林家謙成為頒獎禮大贏家!(林俊源攝)

林家謙成為頒獎禮大贏家!(林俊源攝)

大會頒發「年度男歌手」,銅獎由陳卓賢(Ian)奪得,當時主持駱振偉宣布他的名字時,他一面茫然,之後MIRROR的成員即上前恭喜他,才知自己拎獎。他說︰「多謝所有數唔盡幫過MIRROR嘅台前幕後,無你哋扶持,我哋都唔可以企喺台上唱歌。」台下其他MIRROR成員不停示意未有多謝他們,駱振偉其後提Ian,Ian再說︰「多謝。」

Ian要由身旁的隊友提醒,才知自己拎獎。(林俊源攝)

Ian要由身旁的隊友提醒,才知自己拎獎。(林俊源攝)

「年度男歌手」銀獎則由姜濤奪得,姜濤說︰「我今次唔會O咀……其實要多謝嘅人,MIRROR都多謝晒,但我最想多謝我嘅歌迷,姜糖,我出道離唔開佢哋幫助,最想多謝所有香港人,我拎得呢個獎,相信我哋呢班後生仔、香港嘅歌手,我相信可以再次成為亞洲第一。」

姜濤希望香港歌手再度成為亞洲第一。(林俊源攝)

姜濤希望香港歌手再度成為亞洲第一。(林俊源攝)

之後「年度男歌手」金獎就由林家謙憑21165票奪得,他坦言「唱歌唔係他的主業,其實我作曲咋,我都唔係好好意思……好開心,多謝身邊幫我好多嘅人……希望大家focus我啲歌,唔使太多其他嘅嘢,我唱歌……唔係我造嘅。」此外他的歌曲《一人之境》以高票數勝出「年度之歌」,連他也自言「老是常出現」。他奪《一人之境》時,上台除掉口罩,並指自己呼吸有點困難,「好開心呢首歌講出好多人心聲,尤其係我呢啲內向人士。」之後由他獻唱得獎歌曲,為頒獎禮畫上完滿句號。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受