Ad Block Ad Block
本地
2020-11-23 09:15:00

【網上熱話】11歲女聖誕禮物清單  有晒估價同評級超可愛

分享:
【網上熱話】11歲女聖誕禮物清單  有晒估價同評級超可愛

【網上熱話】11歲女聖誕禮物清單 有晒估價同評級超可愛

各種禮物有晒評分,最高分的iPhone XR有4個「綠格」,好想要呀!

各種禮物有晒評分,最高分的iPhone XR有4個「綠格」,好想要呀!

距聖誕節尚有個多月,是時候準備聖誕禮物了,外國一名11歲女為免母親傷腦筋,自製了一張「評級清單」,猶如評級機構般為她想要的各式禮物評級,並訂定估價,令人會心微笑,而獲得最高評級的是連大人們都想要的iPhone XR,識啲嘢喎阿妹!

小女孩定下了3個評級,分別為最高級別的「綠格」——「如果無我就會死」(I will die without)、次一級的「心心」——「真心想要但唔會死」(Really want but won't die),以及最低級的「紅格」——「無都OK嘅」(Will be OK without)。

結果獲得最高評級4個綠格係眾望所歸的iPhone XR(她的估價為800英鎊),評級遠遠拋離其次的迪士尼世界音樂會門票、Hollistar或其他服裝店禮券、頸鏈及牛仔褲等;而唔係咁想要但好過無的,則包括睇怕大家都唔想收到嘅潤唇膏、貼紙,以及口罩等,估價為6至10英鎊。網名為Kim Zachary的母親在Twitter分享女兒上述心願清單,配以#KeepDreaming(繼續發夢)hashtag,睇怕女兒的iPhone夢,都幾難實現了。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受