Ad Block Ad Block
本地
2021-06-03 09:20:00

網上熱話|公屋瞓走廊涼啲?網民憶舊時慳冷氣費

分享:
有網民在長沙灣元州邨一個大堂,發現有人睡在走廊。(網民Dannysoccer Leung@FB群組「深水埗街坊會」)

有網民在長沙灣元州邨一個大堂,發現有人睡在走廊。(網民Dannysoccer Leung@FB群組「深水埗街坊會」)

本港天氣近日酷熱,若晚間不想開冷氣,可能空氣流通的走廊也是一種選擇。長沙灣元州邨某座的大堂,日前竟有人將床和蓆搬到走廊近窗口,然後躺在該處、面向着牆壁,行為更維持最少兩晚。

網民Dannysoccer Leung日前將相片上載到Facebook群組「深水埗街坊會」,有人形容行為就如以往般,「以前唔想開冷氣就係咁訓(瞓)」,但亦有留言不認同,「以前個年代走廊係涼嘅,依家戶戶都開冷氣,走廊又冇乜窗,喺等lift位嘅窗,吹入嚟全部都係冷氣機熱風,個走廊仲熱過間屋」。

此外,也有網民聯想到是否與家人有爭執,「喺走廊瞓我覺得佢屋企一定有嘢,會唔會嘈交」、「比人趕出門口」、「得罪老婆下場」。不過,有人就擔心消防問題,「梗係唔得啦,阻塞走火通道都死啦」、「如果得,個個擺d(啲)床呀櫃呀出門口啦。報消防,萬一火警,塞左大半條通道,住條巷裏面個個變燒猪邊個負責」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受