Ad Block Ad Block
本地
2021-06-27 08:20:00

網上熱話|轉工薪酬壓力齊齊加 打工仔嘆「開心先最重要」

分享:
有網民建議既然在新環境工作得不愉快,何不趁早「斬纜」。(Unsplash用戶Sebastian Herrmann圖片)

有網民建議既然在新環境工作得不愉快,何不趁早「斬纜」。(Unsplash用戶Sebastian Herrmann圖片)

在職場上工作,究竟是薪酬或開心重要?近日有網民表示,最近成功轉工後以為是人生的新一章,豈料新環境卻為他帶來龐大壓力,「呢個禮拜壓力大到晚晚發惡夢」,開始後悔最初沒有珍惜原有工作的好同事、好上司,「望返轉頭我幾開心,先發覺人開心先最重要。」

該網民在LIHKG討論區,以「新工工作壓力極大 想唔做 先發現人開心最緊要」為題發帖。有網民認同樓主所想,認為最緊要開心,「如果真係好唔開心,咪唔好做,要對得住自己」。有人就建議事主應趁試用期未完前辭職,「趁未過probation就早走早著啦,東家唔打打西家嘅啫,未咁快搵到工咪當放個大假」。

「精神健康用錢都買唔到」
除心情情緒外,有過來人分享自己新工作雖然人工翻倍、上司和同事都很好,但私人時間比舊工作少得很、工作內容很差,「忙到冇時間陪ex(前度伴侶),分埋手,極後悔,搵再多錢都補唔番」。有留言就忠告:「解決唔到就辭職啦,精神健康係用錢都買唔到。」

不過,有身同感受的網民就指,轉工前每日很悠閒、「hea下hea下睇下手機又一日」,轉工後卻經常被催促交貨、每日無償超時工作半小時,坦言「新工人工多左(咗)5成,冇理由返去做」。有留言亦指出,「人工愈高就愈會係咁啦,如果唔係你洗咩轉工」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受