Ad Block Ad Block
本地
2021-07-15 22:55:00

羅天宇冇理苟姑娘婚變傳聞

分享:

羅天宇、龔嘉欣今日以「情侶檔」出席健康食品活動。羅天宇被問到舊愛苟芸慧(苟姑娘)傳婚變時,他表示,與苟姑娘幾年沒聯絡,不知道對方的新聞,他又口窒窒說︰「等我發短訊關心一下佢。其實我唔知道報道真偽,人嘅事唔講咁太多。」羅天宇稱,目前感情空白,而且從未跟戴祖儀、蘇皓兒拍拖。

龔嘉欣唔介意結婚生仔同步進行
龔嘉欣感恩疫市下仍有代言,直認酬勞很好。她透露,在廣告片中要戴假肚扮孕婦,可惜身形太瘦被取笑似凸腩,她說:「希望將來大肚可以好似陳凱琳咁,肥肚唔肥人。依家每次同『少婦聯盟』聚會都搭唔到咀,因為得我一個仲未結婚生仔,所以經常要借佢哋啲BB影相,我最鍾意借陳凱琳細仔,好得意。(會否心急嫁人?)佢哋俾我仲心急。(接受未婚懷孕嗎?)最好逐步逐步嚟,不過同步都開心嘅。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受