Ad Block Ad Block
本地
2020-11-18 10:25:00

【網上熱話】冇手尾鄰居大堂棄傢俬 網民倡擋𨋢門「攬炒」

分享:
有人在梳化上留下批評物主的字條。(網民Kirsty Yam‎@FB群組「慈雲山資訊交流」)

有人在梳化上留下批評物主的字條。(網民Kirsty Yam‎@FB群組「慈雲山資訊交流」)

踏入2020年尾,不少家居或會添置新的傢俬,迎接2021年的來臨。不過準備丟棄的舊傢俬,也不能置之不理。有網民昨在Facebook群組「慈雲山資訊交流」表示,在寓所樓層的大堂竟有人棄置一張大型梳化,上面更有人留下字條,斥責物主「邊個幫你扔?咪×咁自私啦!!!」發帖者批評「做人可唔可以有返手尾」,指若想不到如何處理舊物,「就唔好買新嘢啦唔該!」

有網民戲言,物主正正想到處理舊物的方法,就是把它放到升降機大堂,亦有人戲謔「推去𨋢口擋住𨋢門,攬炒」。有人就與樓主一樣,指摘有關物主非常自私,「呢啲人真係好自私!可唔可以同管理公司講返有啲咁樣嘅雜物阻住個通道……」、「抵鬧。」另有網民分享自身經歷,指她兩姊妹前後來回4次,把舊床徒手「拆細咁搬」,並稱日前大堂也有一張細飯枱被棄置,直言「飯枱咁好搬都唔自己搬,講到尾就係自私」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受