Ad Block Ad Block
本地
2021-06-03 08:31:00

網上熱話|兩年無加薪請辭不解被要求轉兼職 網民:唔明嗰個係你

分享:
網上熱話|兩年無加薪請辭不解被要求轉兼職 網民:唔明嗰個係你
(示意圖、Photo by Andrea Piacquadio from Pexels)

網上熱話|兩年無加薪請辭不解被要求轉兼職 網民:唔明嗰個係你 (示意圖、Photo by Andrea Piacquadio from Pexels)

雖然疫情衝擊經濟,仍有不少打工仔因不同原因辭職,甚至裸辭。有市民向社交專頁「奴工處」投稿,指早前遞信辭職時,被老闆問離職原因,投稿者解釋因為公司兩年無加薪,「同埋無career path(職涯規劃)」。了解原因後,老闆提議投稿者留低轉做兼職,投稿者感歎「其實佢明唔明我講緊咩」。

帖文吸引不少網民關注,有網民神分析老闆思路,「努力由pt(兼職)轉做ft(全職)條career path咪出左黎(嚟)囉」,亦有多名網民「反嘲」,不明白的只是投稿者,「佢只係諗自已」、「只care(關心)有嘢無人做」、「佢只想要平價奴工」。

不少網民笑指,不明白的是投稿者。(網頁截圖)

不少網民笑指,不明白的是投稿者。(網頁截圖)

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受