Ad Block Ad Block
本地
2021-09-14 08:20:00

網上熱話|大熱天時住宅大堂打躉吹水 網民:除鞋真係唔OK

分享:
事主直言在大堂聊天並無不妥,「傾無問題,但除鞋真係唔ok。」(網上圖片)

事主直言在大堂聊天並無不妥,「傾無問題,但除鞋真係唔ok。」(網上圖片)

本港天氣近月持續酷熱,不少人在家中感悶熱又不想開冷氣,可能會到住宅大堂涼一涼。在茶果嶺一個私人屋苑,有網民發現每日都會有數名婦人,在大堂的座椅上聚會和高談闊論數小時。發帖的網民批評,數人的行為尤如把大堂「當正係自己屋企大廳」,其間更一度除鞋,形容「咁污穢,其他人仲點坐呀!」

該網民在相關屋苑的Facebook群組發帖,指在大堂長坐並非問題,「但係大聲坐幾個鐘,又除鞋腳擺梳化,呢個舉動就離譜囉」。不少留言都認同事主所言,「傾無問題,但除鞋真係唔ok」。

茶果嶺街坊分享另一住宅見聞

此外,有人就分享同屋苑另一座數的見聞,指有一名大返幾乎每晚都穿着短鬆家居褲,在大堂看電話、伸長腳和除拖鞋,「歎歎歎,直頭當在自己屋企咁,旁若無人,肉酸到咁,睇到眼突突。」她批評男子的行為罔顧他人感受,「難頂之極,自私到咁,喺乜嘢街坊?」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受