Ad Block Ad Block
奇趣
2017-05-23 19:15:00

男友睡過頭失約 女友報復性化妝笑爆嘴

分享:

英國女生Natalie Weaver 本來同男友Stephen Hall約好,共度星期日下午,男友仲話帶佢去個好地方,令佢非常期待。

點知前一晚,Stephen飲大咗,第二日醉到不省人事。Natalie即刻勁失望,不過佢好快就諗:你唔帶我去玩,咁我玩你囉!

於是Natalie就開始幫男友化妝,而男友全程都真係毫無知覺,於是玩上癮嘅Natalie甚至幫男友畫埋今期流行嘅全息彩甲,全套靚妝真係無得輸!

第二日凌晨4 點,毫無防備嘅男友終於醒喇,佢迷迷糊糊咁發現自己竟然「靚到咁」,完全震驚咁問女友發生咩事,而Natalie仲抵死咁嘗試說服佢:你番屋企時就係咁樣!事實上佢化妝過程中,幾乎笑死,好在男友都好有幽默感,唔嬲之餘仲開心咁同女友合照。

Ad Block Ad Block
留言專區
Ad Block Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受