Ad Block Ad Block
娛樂
2019-03-05 16:05:00

【不再MK】天堂鳥強勢回歸!新歌MV露肉攬女直呼好尷尬

分享:

大家還記得三人男子組合BOP天堂鳥嗎?當時他們出動被冠上「MK POP」之名,一首《登陸太陽》更唱到街知巷聞。不過因為他們跟前公司的合約糾紛,因而沉寂了一段時間,正當大家以為他們曇花一現之時,天堂鳥終於重新回歸香港樂壇,並特別揀選抒情慢歌《故作瀟灑》作為回歸樂壇的首支主打歌。其中Tyrese更獲隊友Gordon及Lincoln推舉,肩負拍攝出浴鏡頭,回饋樂迷。

其實天堂鳥在香港消失的時間,他們把事業搬上大陸,並有參與多部電影的演出。今次《故作瀟灑》的MV,導演安排了三位女生扮演他們的女友,提到MV中與眾女角的互動,Lincoln指因為導演給予很大的發揮空間,所以也考起了他的演技,他說:「因為係第一次見,對方唔多出聲,場面有啲尷尬。後來同導演提議拖手、掩臉呢啲戲份,令到氣氛都變得輕鬆,結果拍攝時間亦係三個之中最快。」至於Gordon則說:「我要同『女友』煮嘢食兼互餵,但實在唔知俾乜嘢反應,更重要係食嘅粟米片冇落奶,要齋啃,但又要表現得好sweet,搞到我好尷尬,面都紅埋。」

至於單身了好一段日子的Tyrese則靦腆表示:「好似好耐冇接觸異性,所以拍攝過程中都有啲怕醜,因為要喺床上影相,又要哄瞓覺,但都是帶出感覺嘅畫面。」除了床戲,Tyrese更有出浴鏡頭,他續道:「導演構思時覺得如果有出浴鏡頭效果會好啲,Gordon同Lincoln聽到後推我出嚟,但在短短兩星期內我實在減唔切肚腩,好在導演話影唔到肚腩,我都可以安心啲!」

如今重新出發,還怕被人笑是MK POP嗎?Gordon說︰「無論大家覺得係好笑還是好睇,希望大家覺得BOP有一個娛樂性,因為喺娛樂圈,娛樂性先係最緊要,最緊要感受到我哋份真,真係好想話俾大家聽我哋係一隊香港嘅組合,亦係一隊好俾心機去為香港樂壇出少少力嘅一分子。所以過去嘅事就唔想多提,我哋會努力工作,等大家知道我哋唔係玩玩下。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受