Ad Block Ad Block
娛樂
2019-04-22 22:24:00

【我的回憶不是我的】 泳兒海鳴威十年Re-U 二人大爆當年辛酸

分享:

現時唱K仍有不少人點唱泳兒(Vincy)與海鳴威合唱《我的回憶不是我的》,過往都有不少人開PO討論失蹤人口海鳴威,最近Vincy就帶同當年拍攝歌曲的MV工作人員,一齊與海鳴威食飯見面!

Vincy話:「最近成日都唱呢隻歌、成日都有人講起呢隻歌,所以send個message問佢:『你幾時會嚟香港呀?聚吓吖。』咁啱佢嚟香港做嘢,所以我哋就約咗出嚟食飯。」二人多年沒見,一見面就當然要合唱《我的回憶不是我的》,但他們唱的竟然是惡搞版本「當晚與你記住羅家英」,搞到全枱人大笑。

Vincy更大爆當年「蝦碌嘢」,原來當時只花了兩日時間去拍攝MV及錄音,MV入面的衣服因為不合身,要立刻問同事嘅太太借衫拍攝,除此之外,當時拍攝亦出現好多阻滯,「髮型師同化妝師miss咗班火車;拍攝時落雨,因為現場有泥地,所以本身借咗對鞋唔着得,最後化妝師即時除咗佢對鞋俾我去拍。」

她更直言沒想過這首歌會爆紅,「當時收到隻歌個時,我係麻麻哋想唱,因為成件事太急,對成件事好冇信心。不過我冇諗到隻歌出咗之後會變成自己其中一首代表作,亦都好多謝海鳴威share咗半隻歌俾我。」Vincy說︰「好開心大家可以keep到呢個友誼,呢個友誼好難得。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受