Ad Block Ad Block
娛樂
2018-08-27 15:39:00

【港姐】14號何泳芍落選 網民嬲爆︰還我美人魚

分享:
何泳芍是今屆熱門之一。

何泳芍是今屆熱門之一。

昨晚香港小姐競選另一熱門佳麗是14號何泳芍,賽前獲不少網民支持,雖然她順利入到五強,但最終仍是大熱倒灶與后冠無緣。當大會宣布三甲名單時,不少網民對於何泳芍落選非常氣憤,留言謂︰「還我美人魚」。同時他們瘋狂在討論區留言鬧爆17號陳曉華及7號丁子田,又集體說要「all in 20號」。

可惜何泳芍五強止步。

可惜何泳芍五強止步。

身材fit到爆。

身材fit到爆。

何泳芍賽後坦言有點失望,但仍然恭喜3位佳麗勝出。經過一夜沉澱之後,她在IG寫下感想,她非常感激大家的支持。她寫道︰「我知道大家仍然會繼續中意我已經係對我最大嘅安慰。由一開始參選只係想入final,到最後想搏盡佢希望有好成績,一切都自源運動員嘅好勝職業病。」她指在參選其間一度失去了自己︰「到而家一切都結束以後先發現,原來自己為咗成為大家心目中嘅香港小姐,無做到真正嘅自己。而家擺脫咗呢個框框,我會釋放自我,等大家可以見到真正嘅何泳芍。雖然比賽結束咗,但係我想改變社會嘅心唔會變。我會更加努力俾大家睇到我呢個健康女仔活得有幾咁精彩。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受