Ad Block Ad Block
娛樂
2020-03-01 17:17:00

【由藍轉黃】一個人搞掂《警棍》王喜︰唔想連累人

分享:
王喜今日現身李婉華的YouTube Channel。

王喜今日現身李婉華的YouTube Channel。

王喜今日為李婉華的YouTube頻道《住加女人》的直播節目擔任嘉賓, 大談社會現象。李婉華表示很欣賞王喜拍的節目,以嬉笑怒罵的形式諷刺警察行為,王喜就指自己拍的《警棍》,由頭到尾都是由自己一個人負責做,無論幕前幕後也好,都沒有找朋友去幫手。

李婉華聽到眼濕濕。

李婉華聽到眼濕濕。

他說︰「唔係我叻!係因為《警棍》有機會被秋後算帳,招來警察嘅關注、針對,我唔想連累任何人,一人做事一人當,就算有朋友話幫手上字幕,我都拒絕咗,唔想日後有咩事連累人……」王喜說畢,李婉華頓時眼濕濕。王喜續說︰「一人包辦晒唔係好叻嘅事,依家係香港做到咩都一腳踢,其實係想減少受牽連嘅人數目。《警棍》其實唔好笑,依家只可以用嬉笑怒罵的形式去反映荒謬,亦都用呢啲方式嘗試去避開檢控和危險,點解用呢個方式去表達,就係因為冇咗表達嘅自由。」

王喜在片中提及自己由藍變黃的經過。

王喜在片中提及自己由藍變黃的經過。

王喜在片中表示自己在佔中時是「藍絲」一名,但現時變成「黃絲」︰「我係炎黃子孫,所以一定係黃,因為時局轉變,政府同警察表現比起梁政英政府更不堪……最大嘅誘使係警暴,由6月頭開始見到香港警察種種違法、暴力、酷刑,甚至有位女士出嚟講被輪姦,將近8個月內被警方迅速證實為死因冇可疑嘅超過六千具屍體,有受過九年免費教育嘅人就會明白。另外,一個月前油塘高翔苑有男人唔自然墮樓,發生地點係警察宿舍,警方又好迅速話冇可疑,原來解釋唔到就話冇可疑,更令我相信之前對警暴嘅指控係真的,亦令我開始講得出『XX死全家』。」

最後,王喜勉勵大家:「香港係一種精神,香港人就算散落喺唔同地方,只要有香港精神嘅地方,那怕只係劏房咁細嘅地方,嗰度都係香港。」

 

王喜製作的《警棍》全由他自己一腳踢。

王喜製作的《警棍》全由他自己一腳踢。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受