Ad Block Ad Block
娛樂
2017-10-25 06:00:00

尚未計劃婚禮 鄭嘉穎:而家仲早

分享:

鄭嘉穎、謝天華、張晉、李思捷和黃浩然等,出席黃百鳴在銅鑼灣舉行的戲院開幕禮。被問到會否做生意,鄭嘉穎表示自己不適合做生意,反而更喜歡投資在物業上。


鄭嘉穎就覺得女友陳凱琳(Grace)有做生意頭腦,「佢應該識得打理生意,如果佢有積蓄嘅話,老實說佢都接好多活動,如果有需要,我都一定會支持!」他又透露即將完成手上的工作,並想趁假期去旅行散心,但不會去日本等繁囂之地。

被問到是否擔心下月陳凱琳在姊妹婚禮中,若接到花球會不知怎麼辦,嘉穎笑言:「其實……都無咩嘅,接到就好運囉。(姊妹接到花球就要嫁人喇?)咁遲早都會,只係而家我哋未講幾時。」可有計劃一個甚麼形式的婚禮?鄭嘉穎笑道:「呢個時候仲未有預算,等有嘅時候再講,而家仲早」。 

同場的謝天華特地飛回來支持,並表示養小孩的支出大,所以要更努力賺錢。

同場的謝天華特地飛回來支持,並表示養小孩的支出大,所以要更努力賺錢。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受