Ad Block Ad Block
娛樂
2020-08-27 21:56:00

徐加晴打兩份工自資出歌 感慨疫情令小店結業

分享:

徐加晴(Rona)繼講述疫情的《十四日》之後,再推出新歌《短期租約》,新歌再次圍繞港人近乎,因為香港不少小店在「14天」又「14天」的限聚令影響下,即將面臨倒閉結業。

Rona說:「創作《短期租約》嘅靈感喺來自於我朋友真實嘅事件,由4月嘅婚期因為限聚令而延期到8月,而家再發生第三波疫情又再一次取消計劃,而佢地原本一齊開嘅小店又生意慘淡被迫結業收場,最後仲因為錢銀問題分手,婚都結唔成,作為朋友聽到真係好心痛。」提到今次拍MV的難忘事,Rona說︰「去到上環發現好多鋪頭都執曬笠,全條街都係招租嘅廣告,場面真係好震撼我心, 所以最後決定其中一個取景嘅地方就係直接係街到拍, 沿路行嘅全部都係空空如也嘅舖頭,其實都真係幾心噏。」

現時自資出歌的Rona,為了可以繼續推出新歌,早前連打兩份兼職,一邊做茶餐廳同時一邊做賣衫售貨員,她說:「打兩份工當然辛苦嘅,但我打工儲蓄就喺為了新歌《短期租約》可以去Avon studio 錄音,作曲方面我就再次用返《十四天》嘅創作班底,新歌想表達香港人面對經濟低潮苦況嗰種淡淡的無奈,所以用上只有全木結他作為編曲。」幸而Rona的付出獲得回報,新歌推出之後,反應不俗,不少網民大讚Rona聲音充滿感情,觸動了他們的心情,大讚是近期難得的佳作。

Rona自資出歌,更打兩份工!

Rona自資出歌,更打兩份工!

其中有網民提到羨慕Rona可以看到靈體,其實今次她拍MV時,也遇到一些靈異事件︰「拍攝時遇到咁多靈界朋友我都係第一次,咁大個女未試過有『咁多人探班』,當時我都怕其他同事們會驚,所以過程中一直都無出聲,諗住事後先再講,點知燈光師忽然多口問我睇唔睇到有靈體喺附近,我都制止唔切佢發出咁危險嘅提問,隨即拍攝緊MV的攝影機突然出現離奇的故障,唯有再轉場景先可以順利繼續拍攝,真係有驚無險。」

Rona因為看到靈體,過去不時到《恐怖在線》同大家分享經歷。

Rona因為看到靈體,過去不時到《恐怖在線》同大家分享經歷。

Ad Block Ad Block
留言專區
Ad Block Ad Block
相關新聞
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受