Ad Block Ad Block
娛樂
2021-06-29 04:30:00
日報

拳賽成事 鍾培生多謝林作媽媽

分享:
大J表示,近排密密操練及減磅,希望可以打出不錯成績。

大J表示,近排密密操練及減磅,希望可以打出不錯成績。

鍾培生、林作的百萬擂台賽,將於9月18日在九展Star Hall舉行,昨日兩人出席記招時,鍾培生特別多謝林作媽︰「冇林作媽媽,俾林作打呢件事無法促成到,其實佢哋好心痛,我哋背後嘅人都擔心過我哋,多謝各位參賽者嘅父母同屋企人。」

林作在訪問環節率先發言,表示自己今次與數月前大不同︰「我今日係高姿態出場,我係訓練過,近呢3個月喺拳館受訓,每個星期日都同一位大隻過鍾生、勁過佢嘅人較量。喺呢3個月累積好多實戰經驗,完全唔同佢喺後花園閃下閃下!」他又誇口會打到鍾培生變豬頭。


揚言要替天行道的鍾培生,誓要打爆林作的咀,他稱近日收到不少家長鼓勵,又說:「你問我對林作有冇改觀,我都係一樣咁唔鍾意佢,不過佢都會贏!因為佢得到拳酬,得到呢個月曝光、IG藍剔、保險團隊,而Steven亦都可以得到佢要嘅嘢,所有觀眾都可以食到花生!」


此外,負債纍纍的張致恒(Steven),將與YouTuber大J對戰,透過視像發言的Steven稱,今次參賽是希望讓大家看到他轉變的決心,更在工作以外的時間跑步練氣及練拳。大J指,鍾培生數月前與他接觸,他認為自己從沒接觸過拳擊,所以一度婉拒,最後大會找來「經常去大灣區、出席大灣區生日Party嘅人。」參賽,於是才決定應戰。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受