Ad Block Ad Block
娛樂
2018-12-28 06:00:00

新戲多女埋身 王浩信要咀張振朗

分享:

王浩信、張振朗、高海寧及馮盈盈等人為新戲《極度怪咖》試造型,今次王浩信在劇中與七位美女發展感情線,猶如現代韋小寶,認真艷福無邊!不過張振朗就表明︰「佢最愛嘅一定係我,因為我哋有咀戲。」
 

繼《踩過界》之後,王浩信和張振朗再度合作,浩信表示︰「個角色係對張振朗好有興趣,其實上次喺《踩過界》俾佢咀,今次希望可以係我做主動。」在旁的張振朗就笑笑口謂︰「監製特登安排㗎,(怕唔怕咀出火花?)好難講。」此外,張振朗得知王浩信有數天假期,即時問對方有沒有時間預演咀戲,可惜浩信表示將與家人補祝聖誕,並透露除夕夜要出席活動。問到太太陳自瑤可有「詐型」時,他謂︰「做嘢緊要嘛!」


同劇的馮盈盈就換了新髮型,迎合千金小姐一角。根據現場派發的資料顯示,盈盈的排名較高海寧前,似暗示她是第一女主角。盈盈謂︰「劇中有7個女角,就算係女一都係『女七份一』」巧妙避過爬高海寧頭做女主角的問題。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受