Ad Block Ad Block
娛樂
2020-04-28 04:30:00
日報

早覺小豬眼袋又大又黑 薛家燕:藝人要注重道德

分享:
家燕姐稱,很多朋友及圈中藝人接受她的「十字步」挑戰,但特別點名黎諾懿,認為他的十字步很特別和搞笑。

家燕姐稱,很多朋友及圈中藝人接受她的「十字步」挑戰,但特別點名黎諾懿,認為他的十字步很特別和搞笑。

薛家燕(家燕姐)前晚現身電視城為節目錄影,談到羅志祥(小豬)被前女友大爆愛搞「不倫戀」及「多人運動」,家燕姐直言感到可惜,幾年前在電台有訪問過小豬,自己十分欣賞對方的舞台表演,她說:「小豬唱歌、跳舞都好,不過嗰時都發覺佢眼袋好黑、好大,我仲提醒佢唔好咁拼搏,仲問佢係咪工作過勞。」小豬當時回覆家燕姐說不要緊,因為已經習慣了。
 

對於這幾天小豬流出醜聞,家燕姐說:「佢已經同好多女士道歉,我覺得每個人都會犯錯,不過錯而能改先係最重要,佢道歉代表佢知自己做錯,呢件事對小豬影響好大,包括影響到佢響粉絲心中嘅形象。」家燕姐直言這次事件是很好的借鏡,「作為藝人除咗專注表演外,個人行為同道德方面都要注重,只要其中一方面走歪,就會影響所有人對你嘅印象、愛護,希望大家俾機會佢重新改過,做返一個大家會敬愛嘅藝人。」 
 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受