Ad Block Ad Block
娛樂
2021-08-12 18:30:00

港姐真人騷|曹敏莉親身落場作戰 爆喊:我唔想我隊員擔心再被Foul

分享:
曹敏莉與隊員齊落場,彌補少了一人的空缺。

曹敏莉與隊員齊落場,彌補少了一人的空缺。

港姐真人騷《We Miss Hong Kong STAY-cation晉級賽》昨晚播出第三集,節目組特別安排眾佳麗朝早六點去到沙田城門河扒龍舟,而比賽最後抵達終點組別,該組最低分組員將會冇得Stay。

是次挑戰以少了一人的紅組危機最大,有佳麗更因而擔心落淚。眼見師妹再次面臨危機,師姐曹敏莉(Mandy)大表心痛,對陽光敏感的她主動要求與師妹並肩作戰,並大派勵志Bite:「我哋少咗一個女仔,大家係咪有啲擔心?我見今日唔係好曬,我幫你哋一齊(比賽),我哋咪唔會少咁個咯!好唔好?」Mandy的自我犧牲精神令組員大為感動,姜嘉琳更即場落淚。

粉紅組有兩位組員有爬龍舟經驗,佔盡優勢。

粉紅組有兩位組員有爬龍舟經驗,佔盡優勢。

而紅組另一師姐何依婷,也為師妹們拼盡全力:「我唔係好識做運動,但如果我唔落場,佢哋一定會冇士氣冇信心。其實第二下我已冇力,但如果我唔用盡人生所有氣力,我令佢哋輸咗我會後悔一世。」

綠組雖然有秘密武器陳懿德(Rachel)當日因生理期不適,及減肥以致體力不支,但憑藉意志力恢復活力。 橙組及粉紅組則佔盡優勢,橙組的莫韻諰與王嘉慧均是運動健將;粉紅組的朱綽盈與劉珍寶則有相關扒龍舟經驗,「手瓜起腱」的珍寶經驗更長達六年!最終粉紅組以首名姿態衝過終點,綠組第二、紅組第三、橙組卻包尾。

向海嵐亦為自己隊員打氣。

向海嵐亦為自己隊員打氣。

由於紅組與橙組抵達終點時間接近,現場工作人員需多翻查看Playback才能確定最後一名;等候成績期間,上一回合已經歷告別組員之痛的紅組十分激動,Mandy哭著安慰師妹:「就算結果係點,我哋已經盡咗努力。我覺得有少少唔開心,我唔想我隊員經歷完一次擔心被Foul,第二次又要擔心,呢個係我依家嘅心情,但我想話畀大家聽,你哋真係做得好好!」

最後紅組順利過關,但輪到橙組要告別組員,危機最大的是第一輪獲得最低分數的盧淑儀,但結果要待今晚播出的一集才揭盅。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受