Ad Block Ad Block
娛樂
2017-10-19 06:00:00

湯怡30歲生日 洪卓立送巨型波波池

分享:

湯怡表示,還未做好心理準備結婚。

湯怡表示,還未做好心理準備結婚。

英皇藝人湯怡、吳浩康及王浩信等,昨天到尖沙咀出席網絡頒獎禮活動。剛過生日的湯怡獲男友洪卓立送上巨型波波池作禮物,十分驚喜。

獲頒至強人氣網絡靚人的湯怡,前日剛過30歲生日,她透露男友送上巨型波波池,「生日前,我問佢使唔使著靚啲,最後都著咗條裙,點知一開門,見到好大個波波池,啲朋友就喺波波池入面,佢哋玩得好癲,癲過爭仔!(夠驚喜嗎?)已經好夠啦,如果求婚嘅話,我仲未做好心理準備,亦無計劃過,同埋以藝人嚟講,呢個時候結婚仲早,我會手足無措!」

吳浩康得到Live網絡人氣歌手獎,他聽到湯怡生日時,即向對方說「恭喜發財」,笑言比湯怡早入行,但也期待對方盡早派利是。問他可有計劃結婚,他直言:「女朋友係結婚對象,但要安排下,(女友可有要求要浪漫求婚?)我冇問佢有咩要求呀,驚達成唔到,同埋我個人冇乜創意,製造驚喜俾人通常都會俾人踢爆,一定要搵朋友幫手先完成到!」


王浩信預告請假陪女兒面試
王浩信獲網民投選為「人氣視帝」,他表示:「好開心,(會否增加在無綫奪視帝的信心?)大家諗多咗,不過真係好開心,過去一年忙唔停。」提到女兒將有第二輪小學面試,他揚言:「就算有工作都要請假,會同太太同個女一齊面試,以表誠意。」

Ad Block

王浩信強調會陪女兒出席小學面試。

王浩信強調會陪女兒出席小學面試。


吳浩康視女友為結婚對象。

吳浩康視女友為結婚對象。


 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受