Ad Block Ad Block
娛樂
2021-04-13 17:30:00

王貽興撰文寸無綫成日想當年 批曾志偉阻住地球轉

分享:
《開心大綜藝》負評居多,網民覺得無綫炒冷飯。

《開心大綜藝》負評居多,網民覺得無綫炒冷飯。

曾志偉重返無綫後,著手大搞綜藝節目,並找來王祖藍擔任首席創意官。志偉非常重視的《開心大綜藝》播出之後,網上劣評多過正評。最近網上瘋傳志偉有意請年青人偶像加入節目《聲夢傳奇》,但所指的是曹永廉及蘇永康,因而成為網上熱話。

王貽興IG也貼上最近網上瘋傳的圖片。

王貽興IG也貼上最近網上瘋傳的圖片。

不少人對無綫的《開心大綜藝》發文批評,王貽興亦在其社交平台撰文,指無綫不是弱台,而是弱智台。他寫道︰「查實年紀大唔緊要,最緊要唔好成日想當年,不思進取,盲目崇古稽古,將後生成功經驗無限複製,否定所有新嘢或者新興成功模式,但永遠老狗變不出新把戲,因為已經有錢上晒岸,所以脫晒節,自己又養尊處優回晒塘,就算後生成功過,而家都已經唔再了解。」

他又留意到志偉不停打鑼打鼓表示招攬人才︰「不過講真,老海鮮唔算最可怕,最可怕係扮潮扮包容嘅吸血殭屍,就好似《狂舞派3》嗰個局長咁,話就話畀機會新血,其實就係吸緊後生仔嘅血,不斷採陽補陰,將佢哋捉入自己個衣冠塚度,做活人祭,赤裸扼殺創意同活力獻祭,收編建制之內,要佢做自己接班人。」並叮囑自己「無論自己有冇權力或者影響力都好,都千祈千祈千祈(很重要講3次),唔好X阻住個地球轉。」

王貽興對無綫所謂的改革感到好笑。

王貽興對無綫所謂的改革感到好笑。

最後他更打上hashtag「#權力使人腐化 #年紀令人唔化 #反面教材 #每日警醒自己 #我要做最open最前衛嘅叔叔 #一見到蘇泳康嘈永cheap真係嚇到縮一縮 #早知我都搵個出名嘅外父嫁咗去入贅 #少奮鬥卅年 #或者吸毒勒戒令我人生更精彩 #唔

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受