Ad Block Ad Block
娛樂
2021-04-09 16:45:00

真‧三國無双|被有味靚女折磨 林雪︰真係頂佢唔順!

分享:

電影版《真‧三國無双》,定於本月29日在港上映。網民一致讚賞林雪神還原「董卓」,無論在造型、以致電影中的演繹,都演活了性情殘暴、荒淫的「董卓」。不過神還原的背後其實非常辛苦,經歷炎夏外景及悶熱廠景拍攝的雪哥更形容係折磨。

拍披甲上陣的戰爭打鬥場面,雪哥演繹得極威武,但其實他身穿的黃金戰衣相當重,又要拎住巨大的鋸齒刀策馬殺敵,少不免損手爛腳,幸好情況不嚴重,雪哥謂整親時都係得個忍字:「講唔辛苦呃人啫,辛苦到X街添呀。喺新西蘭騎嗰啲馬係本身野外放牧,冇咁易馴服,一轉彎直情想將我成個人拋落地,扭親條腰,好在側邊有個當地馬伕扶住我,不過拍出嚟真係好好睇,辛苦都值得。」

雪哥以往拍戲較少涉女色,這次因為飾演好色暴君「董卓」而艷福不淺,他稱拍《真》片時正值暑假十分酷熱,拍外景固然熱到抽筋,開廠景又無冷氣,所以拍攝被幾位艷女大包圍的廠景戲份,雪哥揚言都係頂唔順:「啲女着到『薄切切』,大家出晒汗,人有體味,嘩!真係頂佢唔順!幾靚女都好,你話我開唔開心呀?我覺得係一種折磨,啲體味搞唔掂,你唔好見我咁肥咁輪盡,我人就唔挑剔,但味覺幾挑剔。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受