Ad Block Ad Block
娛樂
2018-12-06 06:00:00

苗彤唔影老竇 苗僑偉: 麻甩唔靚仔

分享:

苗僑偉(三哥)與女兒苗彤、米雪與姨甥女徐穎堃及林德信,昨日到觀塘出席活動。提到三哥最近開了IG,他說︰「我不嬲都有,呢排俾仔女捉住話要擺上網,叫我睇下佢哋啲嘢咁囉。」
 

身為攝影師的苗彤謂甚少幫老竇拍照,三哥聞言︰「佢有幾可幫我影呀,佢影啲靚人囉,我唔算靚,一個麻甩佬有乜好影,佢梗係影靚仔靚女啦!」苗彤又謂現時忙於拍攝電視、電影,稍後往台灣拍旅遊節目。問到會否與老竇以父女檔上陣,她謂無意合作,希望公私分明。

至於米雪與姨甥女徐穎堃,她們透露早前一齊到橫店拍古裝劇,雖然二人不是在同一劇集合作,但徐穎堃表示一有空檔就去看姨媽拍戲,順便偷師。米雪更即場教路謂要多熟悉四字成語,並對徐穎堃的司儀表現讚過不停,「佢口齒伶俐,中英文都得,記司儀稿好快,換轉我就唔得啦!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受