Ad Block Ad Block
娛樂
2021-03-28 21:49:00

許廷鏗認老樂見新力軍 呼籲大家投票

分享:

ViuTV首屆音樂頒獎典禮將於下月舉行,首輪投票活動於今日晚上12點截止。剛離開華納的許廷鏗過去一年在多個樂壇頒獎禮橫掃多個獎項,下月能否再下一城,充滿未知之數。

上周ViuTV公布他與鄭中基及Jer跌入告急榜,今日許廷鏗在網上作出拉票呼籲,表示對於有關樂壇發生的盛事,依然會緊張及期待,「至少證明仲係有團燒緊嘅火,亦慶幸做咗十年都無滑到啞,做音樂先決條件是要做得快樂。」他表示開心見到樂壇近年多了很多後起之秀,自己也很喜歡與不同音樂人合作,「咁熱鬧絕對係好事,我亦有開放自己嘅眼同耳去認識佢哋,我相信大家都一樣有。」

對於今次ViuTV的頒獎禮,許廷鏗認為「全個頒獎禮都係全民投票都係一件從來未發生過嘅事,而且係第一年搞,我相信有用心的平台都要靠大家大力支持,去帶黎更多衝擊同轉變。不論製作嘅、参與嘅,都好需要大家支持,投邊個都好,最緊要反而係都需要投。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受