Ad Block Ad Block
娛樂
2021-12-20 22:09:00

譚詠麟首度開腔稱「睡粉絲」事件令摯愛傷心︰我處理得唔妥善

分享:
譚詠麟返港並拍片呼籲投票。

譚詠麟返港並拍片呼籲投票。

譚詠麟(阿倫)早前被一名叫「悲傷牛肉麵」的網民指他跟其女友發生關係,對方更上載數張疑似阿倫的背影照片作為證據。阿倫事後透過經理人發表聲明,而他也未受到傳聞影響,在大陸工作如常。

有網民在跑馬地的檢測中心捕獲譚詠麟。

有網民在跑馬地的檢測中心捕獲譚詠麟。

「摯愛」被嚇傷感難過

日前阿倫返港,今日到跑馬地社區檢測中心做檢測。他表示今次返港是為了投票,聖誕過後便要回大陸工作。他主動為「睡粉絲」一事解畫,表示事件傷及他的摯愛,亦即是他的囝囝,坦言囝囝被今次事件嚇親。他說︰「我覺得呢件事係處理得唔夠妥善,冇即時同大家交代,因為當時我喺張家界拍節目,訊號又唔好,所以冇開機,令到大家、家人、朋友、歌迷擔心又失望,非常唔好。」

譚詠麟認為自己在今次事件上處理得不好。

譚詠麟認為自己在今次事件上處理得不好。

預一年時間修復關係

阿倫續稱事件令家人、摯愛飽受困擾和傷害,「我心入面唔舒服。」又稱今次令他領悟到昔日放在屋企的時間不夠,他說︰「希望嚟緊日子,完成手頭上工作,盡量擺多時間落屋企。(陪摯愛?)梗係啦!多啲時間陪佢哋,修復番我哋嘅感情生活,更加鞏固啲。」他預計完成春晚等活動之後便會返港,明年將會留多些時間給家人。

避談著褲照片

被問到有關照片及該網民的指控時,阿倫表示已交予大陸法律團隊處理。至於對那些照片的感覺,他表示自己過去不時出席fans聚會,又與fans合照,在網上也有很多照片流出。再被追問到關於著褲的照片時,他笑說︰「呢啲只係你哋睇啫!(內情係點?) 覺得唔係囉!」

相關新聞:

譚詠麟再遭悲傷牛肉麵狙擊︰女友已坦承一切

網民對比照片 與譚詠麟所穿波鞋幾乎一樣

又一失德藝人?大陸瘋傳譚詠麟與女粉絲上床

譚詠麟未有正面回應這張穿褲照片。

譚詠麟未有正面回應這張穿褲照片。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受