Ad Block Ad Block
娛樂
2019-04-11 06:00:00

鄭少秋稱「丁蟹效應」一早破除

分享:
鄭少秋指,不擔心與惠英紅打對台,陳錦鴻與鄧萃雯互讚對方是好演員,因此合作愉快。

鄭少秋指,不擔心與惠英紅打對台,陳錦鴻與鄧萃雯互讚對方是好演員,因此合作愉快。

鄭少秋、鄧萃雯、陳錦鴻等,昨日參加ViuTV全新節目巡禮,鄭少秋再次拍劇,即被問到播出時,會否害怕「丁蟹效應」令股市大跌,他笑言不擔心影響股市,鄭少秋說:「個詛咒幾年前就破咗啦,依家鄭少秋出嚟股市就會升,你哋記得要買呀。」談到新劇正與由惠英紅、姜皓文及袁偉豪主演的《鐵探》打對台,問鄭少秋有否信心收視贏對方,他說:「兩齣劇嘅類型都唔同,應該冇咩影響,各有各的觀眾。」

 

陳錦鴻介紹男朋友俾鄧萃雯
陳錦鴻笑言自己借拍劇,過了夢想的生活,他說:「就係有一個老婆,外面有好多女朋友,現實唔得㗎嘛,拍劇可以試下,幾爽。」鄧萃雯表示,是次的角色與她本人的價值觀十分不一樣,她說:「因為我仲未結婚,所以我對婚姻仲有希望,為咗呢部劇集,我仲特別去問唔少結咗婚嘅朋友,結果原來唔係我諗咁樣。」陳錦鴻就大讚鄧萃雯演繹很出色,並說:「我要介紹男朋友俾雯女。 」
 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受