Ad Block Ad Block
娛樂
2020-02-25 04:30:00
日報

陳煒賞半裸肌肉男當福利 湯洛雯減肥 身材唔連戲

分享:

陳煒(煒哥)、湯洛雯等,昨日於電視城為節目錄影,二人順道宣傳新劇《法證先鋒IV》,煒哥指,雖然拍此劇非常辛苦,但出來效果甚佳,而且還有些少褔利。湯洛雯則稱,自己在劇中的身材不連戲,因為開拍初期她剛開始減肥。
 

提到新劇《法證先鋒IV》播出一星期,煒哥表示:「一直都緊貼住觀眾嘅評論,大家都重視呢部劇,我男朋友就大讚製作認真,好似啲假傷口,佢話做得好似,啲動畫又好靚,自已都覺得非常精彩。」煒哥笑言拍攝時都有眼福:「因為要面對一啲半裸男扮死屍,佢哋啲肌肉線條練得好靚,雖然拍攝好辛苦,不過都有少少褔利。」

煒哥與湯洛雯年齡相差一截,但被讚似兩姊妹。

煒哥與湯洛雯年齡相差一截,但被讚似兩姊妹。

學韓國女團跳舞Keep Fit
湯洛雯表示,很緊張《法證先鋒IV》完成的模樣:「因為拍完之後都未睇過,睇完覺得比想像中好。」她直言拍攝時非常緊張,東西也沒怎麼吃,又怕自己不夠漂亮:「啲鏡頭真係拍得好靚,自己都好滿意。」湯洛雯透露,劇中有些場口身材可能不連戲,「因為拍攝初期只咗減咗少少,到最後慢慢瘦,依家努力keep住身形,因為時間多咗,運動都做多咗,仲會睇住韓國嘅女團學跳舞keep fit。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受