Ad Block Ad Block
娛樂
2021-05-17 20:28:00

霍啟剛有信心香港運動員奧運攞牌

分享:

 

霍震霆、霍啟剛今日出席《2020東京奧運會》記者會,他說:「因為奧運延遲咗,以前未試過,所以對我哋奧委會同運動員嚟講好有影響,備戰奧運係運動員運動生涯裡面,最重要嘅一件事,我哋體育界永遠四年一次,今次就要五年,我相信對運動員嚟講keep住狀態係幾難,我同過好多運動員傾,佢哋好積極去睇今次事件,運動員覺得多咗一年時間去準備,所以呢一次我非常期待,覺得香港運動員已經準備好出戰,相信有好多運動員有擡牌機會,我對佢哋充滿信心。」

問到他的兒子知否媽媽郭晶晶,在奧運會上獲獎無數,霍啟剛說:「佢哋當然知道,其實除咗我哋香港運動員,仲有國家隊運動員參加,所以你講游泳又好、跳水又好,咩都好,我覺得都要幫佢哋打氣,依家咁嘅氣氛,我哋要開開心心,迎奧運,睇奧運。 」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受