Ad Block Ad Block
娛樂
2021-01-24 16:06:00

飲食有差異|摩洛哥老公唔lik茶記 謝茜嘉自爆兩公婆最夾食日本菜

分享:
謝茜嘉月初下嫁摩洛哥男友。

謝茜嘉月初下嫁摩洛哥男友。

謝茜嘉月頭下嫁摩洛哥男友,成為「阿嚕嘻太太」。日前她在社交平台上載與老公到餐廳歎日本菜的照片,與大家分享他們的日常相處。她指二人來自不同地方,飲食文化很不同。

謝茜嘉說道︰「一個嚟自摩洛哥,一個生於香港,點會冇文化差異?!其實我哋喺食嘢方面堅係好唔夾:佢地食超濃味,淨係煮餐飯用嘅pepper都有N咁多種颜色同味道,而我就乜都少油走糖減鹽,仲有我係勁蒲茶餐廳嘅麻甩女,佢陪過我一次之後就話想申請以後豁免,而我哋唯一好夾嘅.……只有日本菜。」

有人留言說︰「每一個餸都分開處理,煮到咁上下就抽起一半,另一半先再加重味!」謝茜嘉回覆道︰「依家就係咁。」亦有人留言稱就算另一半也是香港人,都會因為相處環境不同而噪交,認為言語不通或可減少爭執︰「開心係鬧佢可以用反廣東話而不(太)傷對方嘅心」謝茜嘉則答道︰「我冇咁多英文詞語同佢嗌交。」

兩公婆一樣愛吃日本菜。

兩公婆一樣愛吃日本菜。

早前摩洛哥老公試過把打邊爐食剩的魚片,炮製成他家鄉的菜式。

早前摩洛哥老公試過把打邊爐食剩的魚片,炮製成他家鄉的菜式。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受