Ad Block Ad Block
娛樂
2020-11-06 04:30:00
日報

馬明拍咀戲要申請 三哥唔認最Chok

分享:

苗僑偉(三哥)、馬國明、黃智雯、黃翠如、張振朗、蔡思貝、連思雅、江美儀等,昨日於將軍澳電視城出席台慶劇《使徒行者3》的宣傳活動,場面熱鬧。席上司儀問到誰人最Chok,大家不約而同指向三哥。馬國明就自爆,拍吻戲要向女朋友先申請。
 

記者會上一眾演員分享拍攝趣事,三哥劇中有咀戲,他稱:「蜻蜓點水,唔會太激。」司儀問三哥如果動作與親熱戲份兩者之間要選擇,三哥說:「寧願拍動作戲啦。 」談到眾星之中誰人最Chok,大家都指向三哥,馬國明說:「三哥天生就係咁型,幾乎晨早起身已經Chok。」三哥不認同,「我覺得林峯先最Chok。」提到林峯,三哥指,已經半年沒見對方,又稱:「希望佢可以返嚟出席慶功宴啦。」


拍親熱戲要報備
馬國明在劇中飾演大反派,外形甚有英氣的他表示,「白髮造型係角色設計,今次演反派加咗幾錢肉緊,演到咬牙切齒。」問他劇中可有親熱戲,而拍親熱戲有沒有心理負擔,他笑說:「少少啦,說實話,以前真係冇負擔,依家為咗尊重另一半(湯洛雯),拍親熱戲前要申請。」 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受