Ad Block Ad Block
娛樂
2018-10-29 18:31:00

黎明再拍古裝戲 遭網民恥笑淪為配角

分享:
黎明再次拍古裝劇,幾英武。

黎明再次拍古裝劇,幾英武。

內地史詩傳奇劇集《將夜》將於10月31日播出,有份參演的包括有黎明、鄭少秋、胡軍等不少有名的藝人,卡士非常鼎盛。《將夜》是黎明及鄭少秋的出山作,前者已經有廿多年沒拍電視劇,至於秋官對一次拍劇已經是12年的《心戰》,難怪早前預告片推出時,引來不少人討論。

秋官再次出山,慘,股市又跌了。

秋官再次出山,慘,股市又跌了。

秋官演夫子一角。

秋官演夫子一角。

胡軍都是配角。

胡軍都是配角。

有連登仔睇完預告之後,開po討論︰「點睇天王黎明淪落到拍大陸電視劇做配角??」原來巴打得悉劇集找來兩個新演員孭飛,黎明、秋官等人都只是配角。巴打表示︰「主角全部係啲名不經傳嘅大陸新人,黎明淪落到做佢哋配角,算唔算影衰香港四大天王?」不過有不少網民反撃巴打,指該名巴打沒有了解過就妄下定論。

黎明在劇中扮演英明神武的唐王李仲易,但角色只是特別客串性質。雖然是客串,但按小說原著,李仲易的角色非常重要。有不少網民更為黎明護航,稱「扶植新人呢啲係好事」,又謂︰「佢同雷頌德開創亞洲電音快歌先河,都唔洗講個樣,當時佢同張國榮簡直係韓仔偶像。」、「唱歌fans計佢最多,攞獎都最多, 90年代經典既戲都多《甜蜜蜜》、《玻璃之城》等」、「戲真係唔敢講佢勁,但淨係講歌講廣告,絕對係頂級」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受