Ad Block Ad Block
娛樂
2021-07-13 17:10:00

黎明演唱會|初代《大叔的愛》 Leon林日曦手拖手唱情歌

分享:

黎明(Leon)昨晚第三場《Talk & Sing 2021紅館演唱會》,邀請好友林日曦擔任表演嘉賓,導演彭秀慧、歌手陳凱詠和曾比特等捧場。當Leon與林日曦齊齊升上舞台,全場掌聲歡迎。林日曦即搞笑跟Leon說:「你啲歌迷真係有禮貌,佢哋見到我升上台都盡力掩飾住嗰份失望,繼續歡呼拍掌。」

Leon邀請好友林日曦擔任表演嘉賓。

Leon邀請好友林日曦擔任表演嘉賓。

林日曦之後轉向觀眾說:「你估我唔知你哋諗咩,前晚嘉賓係林海峰,噚晚嘉賓係Sammi,今晚都應該係Mirror或者係子華……但 sorry,係我呀!對唔住你哋,我真係好鄭重同紅館嘅歌迷講『對唔住』,冇錯,今晚嘅嘉賓好不幸係我,林日曦。」他又指從演唱會的名字看得出「Leon終於公開承認自己鍾意講嘢多過唱歌」,隨即建議Leon下次開talk show,又即場為他的talk show改名做《情深金句未曾講》、《對不起 我愛講嘢》。Leon聞言即謂:「其實兩個名都幾好,不如我casual 啲叫『夏日傾偈』!」全場拍掌。

二人早年已一齊合作拍廣告,當時引來勁大迴響。

二人早年已一齊合作拍廣告,當時引來勁大迴響。

林日曦表示退場:「都係唔阻住大家,我頭先上台嘅時候,見到好多人去廁所,依家見大家陸續返埋位。我今日任務完成,我都係時候落返台……」黎明立即拉住他,說:「你今日唔嚟,本來只係一個正常黎明演唱會,腦細嚟咗,將成個紅館變成公司例會。」林日曦指他又爆金句,說:「好多人問我平時點同黎明傾偈?我心諗:有幾難明?明就明,唔明就黎明!」黎明認同:「係囉,今日唔明,聽日自然明架啦!」林日曦又說:「其實我都算係少數人同佢溝通到,佢有金句,我都有銀句,有慧根可能聽得明,留心小小就得。」

 

Leon重演邀請林日曦的電話對談,黎明說:「曦,我紅館開台想搵你做嘉賓。你知嘉賓好似香檳咁,唔飲無問題,飲咗更加High。」林日曦答:「做嘉賓無問題,有無酬勞?因為酬勞好似香檳咁,有都得,無就更佳!」黎明又說:「酬勞無問題,你肯唱歌嘅話,酬勞更加高!」林日曦表示唱歌無問題,但有「走音」壞習慣,Leon說:「走音無問題,睇吓你揀邊首歌?揀啱歌,點走音都只係留喺紅館入面啫!」全場爆笑。林日曦說:「揀歌同揀朋友,最緊要真心。我睇返我哋之前拍廣告,踩單車嗰次,都算係『初代大叔的愛』,所以揀咗一首你嘅舊歌,你俾隻手我。(他們手拖手,觀眾尖叫) 呢首歌代表我嘅心聲:《但願不只是朋友》。」他們手拖手對唱,更不時情深對望,全場大合唱,掀起高潮!

 

 

Leon與林日曦手拖手對唱,更不時情深對望。

Leon與林日曦手拖手對唱,更不時情深對望。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受