Ad Block Ad Block
娛樂
2019-08-08 05:15:00

《十二傳說》水戰勁密實 蕭正楠爆女同事唔方便

分享:

蕭正楠(Edwin)、林夏薇、蔣家旻、黎燕珊及劉佩玥等,昨日出席劇集《十二傳說》宣傳活動,並在某酒店泳池進行水戰。不過一眾女藝人都以T恤、短褲上陣,非常密實,就連Edwin也以長褲上陣,毫無睇頭!

林夏薇雖沒落水,但就露出內裡的淺色比基尼泳衣,而Edwin就穿上長褲比她更為密實。Edwin自爆沒穿內褲︰「咁係咪會性感啲?因為我得一條底褲,洗咗冇得換,翠如去咗澳洲拍旅遊節目,屋企冇人洗,要限住自己著。」同時他又透露有多位女藝人不舒服及不方便而沒有下水,又指自己有點肚痛怕弄污池水。他說︰「一陣間落到水睇吓有冇啲黃色啦。」旁邊的林夏薇言即怕怕:「你咁核突,我唔落水。」


全場僅得蔣家旻與李君妍下水激戰,蔣家旻說因趕時間,只換上了泳褲就落水,而上身只穿黑bra外加T恤,玩完遊戲就用風筒吹乾內衣。問到可擔心走光?她笑說唔驚,反而驚泳池水深,她不懂游泳,之前拍旅遊節目要學潛水,潛落三米深已經緊張到唔識呼吸。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受