Ad Block Ad Block
娛樂
2021-01-10 16:28:00

【台慶頒獎禮】蔡思貝獲王君馨何雁詩睇好拎視后

分享:
蔡思貝獲得好友睇好拎視后。

蔡思貝獲得好友睇好拎視后。

蔡思貝憑住《踩過界2》的「癲姐」趙正妹一角入圍「最佳女主角」,同時憑住《使徒行者3》的阿兜入圍「最受歡迎電視女角色」。與蔡思貝一同角逐視后的,還有近日人氣甚高的龔嘉欣,究竟貝思能否登上視后寶座呢?

日前思貝在社交平台大談感受。

日前思貝在社交平台大談感受。

她的好姊妹王君馨與何雁詩在網上開PO力撐,更公開呼籲大家投思貝一票。王君馨寫道︰「一位我很欣賞的女演員,有人話佢個樣簡簡單單但我覺得咁樣反而可塑性很高,入行以來有好多唔同嘅新聞,但佢好努力一步一步咁樣進步,將每一個角色發揮得越嚟越好,亦都不惜一切非常唔錫身咁樣為每一個角色付出!無論今年贏唔贏獎都好,佢已經係我心目中一個 Best Actress.佢個名叫蔡思貝,希望你哋會好似我一樣咁樣愛上佢!#萬千星輝頒獎典禮#最後拉票#蔡思貝#最佳女主角#lastdaytovote#BigBigChannel」

思貝原來與王君馨好friend。

思貝原來與王君馨好friend。

何雁詩支持蔡思貝及賴慰玲奪獎。

何雁詩支持蔡思貝及賴慰玲奪獎。

何雁詩更教埋大家如何「配票」︰「今年有人問我,呀~今年你無拍劇無劇集提名會唔會唔開心呀?下!!!今年係我最期待的一次頒獎典禮!我連續幾晚都係發夢到左頒獎典禮,去支持我呢班姊妹我地 #SïXTERS 有兩位提名最佳女主角,一位提名最佳女配,而我就掹車邊有一首提名歌可以出席!今年我特登揀左條短裙,等我到時跑過去擁抱我d姊妹嘅時候都唔會跌親。希望你可以幫我夢想成真,今日就係最後一日啦!希望你地可以將女主角呢一票投俾 蔡思貝,女配 投俾賴慰玲 ,陳瀅我愛你男主角就記得投俾 羅天宇 啦。靠你哋的一票啦!!!」咁何雁詩在男配角又投俾邊個?當然是她的老公鄭俊弘,但她搞笑指鄭俊弘是陪跑份子,但為表示誠意仍支持他。

何雁詩在網上開po教大家如何投票。

何雁詩在網上開po教大家如何投票。

何雁詩笑指鄭俊弘是陪跑份子。

何雁詩笑指鄭俊弘是陪跑份子。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受