Ad Block Ad Block
娛樂
2019-07-15 16:55:00

【沙田衝突】何韻詩現身新城市協助疏散 網民感激︰係你叫我唔洗驚

分享:
Now TV直播截圖。

Now TV直播截圖。

昨日在沙田的反對修訂《逃犯條例》遊行後,警方與示威者在沙田新城市廣場爆發衝突。當時商場多個出入口被封,市民在商場內亂作一團,而不少直播片段中更見到何韻詩在場協助疏散人群,不少網民感激阿詩的幫忙。其後阿詩在Facebook內憶述當時情況,直言「入商場大家都係想走啫」。

Now TV直播截圖。

Now TV直播截圖。

她在Facebook寫道︰「本身下午有事無參與遊行,後來見到Live開始唔對路,先趕過去。去到沙田完全圍城咁、封曬路,結果要轉去第二度搭火車過去,其實入到去已經九點幾。站內一片混亂,好多人喺商場入面受驚但又走唔到,去到閘口見到兩批防暴同便衣警察企喺商場嗰邊封曬路,並且同示威者對罵。入商場大家都係想走啫,叫人離開又唔俾人離開,入面有老有嫩,係要全副武裝恐嚇人、大打出手先得?明明合法遊行係都要流血收場,呢個到底係咩玩法?」

有在場的市民到她的Facebook留言,多謝她的幫忙。該名網民說︰「好彩有你 ,我帶2個小朋友離開,係站口你叫我慢慢,唔洗驚。 多謝你!其實我8點幾係沙田廣場食完飯想走,一岀到餐廳周圍都係警,不停敲打揮棍,趕人走,嚇到我小朋友喊,好彩餐廳俾我地入去避。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受