Ad Block Ad Block
娛樂
2020-03-29 16:06:00

【留家抗疫】田蕊妮每日行程緊湊 屋企玩健身環keep fit

分享:

 杜汶澤在網台節目曾經提過老婆田蕊妮足不出門一個月,笑言在家中常因小事被阿田責罵,搞到影響夫婦感情。除了要陪愛貓Momo覆診令阿田出門之外,她其餘時間都留在家中打坐及煲劇,近日更加入在家調理農務,生活依舊多姿多彩。

昨日她在網上分享在家中的行程,及玩健身環的照片。她留言說︰「雖然好耐無出街,但係我每日係屋企都好忙!朝早起身首先同momo請安,照顧我嘅農作物,早餐,打坐,午餐,睇書中間會用電話傾下工事,打機,晚餐之後就煲劇,臨瞓前睇下Facebook & YouTube咁就一日架喇!」有網民留言表示健身環很好玩,阿田回覆道︰「我成個身都痛呀」

阿田早前開Live同大家分享打坐心得。

阿田早前開Live同大家分享打坐心得。

阿田玩健身環,阿澤就分享在家中踩單車機,他說︰「好彩阿叔早有準備,上個月訂咗部平價單車機返嚟,日日咁煮嘢食法,14日後真係肥到你老母都唔認得你......買唔切?咁你買條繩跳下都好呀!真係冇辦法,咁就幫手做家務啦!係撚咁拖地囉,洗曬啲碗囉。唔好俾藉口自己,係咁兒都郁下啦!」無他,健身室、運動場等設施都關閉14日,戶外做運動又怕中招,如阿澤所言「唔好俾藉口自己,係咁兒都郁下啦!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受