Ad Block Ad Block
娛樂
2021-07-03 10:54:00

今次大鑊了|北上拍劇無知會老公 熊黛林:佢會癲!

分享:
已為兩女之母的Lynn,穿上白色低胸長裙,身材依然弗爆。

已為兩女之母的Lynn,穿上白色低胸長裙,身材依然弗爆。

現年40歲的熊黛林(Lynn),昨日(2日)於旺角出席醫學美容中心開幕儀式,已為兩女之母的Lynn,穿上白色低胸長裙,身材弗爆。

Lynn透露剛從大陸返港,之前半年一直在橫店和上海兩邊走,拍了兩套劇集和兩部電影,笑言太耐沒有拍戲,怕大家會唔記得咗佢。(問到女兒會否不認得你?)Lynn表示:「其間曾返港一個月,我們有Facetime,佢哋成日問媽咪幾時返,搞到我都眼濕濕。」

Lynn今次只留港2個月將會再返內地工作,笑言老公仍未知道:「當佢知道後我就大鑊!上次佢已經同我講,唔好去太耐,今次留2個月又走,佢會癲!」不過Lynn不想放棄事業,更說尋回事業後,有了信心和自信,人都靚咗。

育有一對孖女的她,揚言封肚唔追仔,直言上次生完重了50幾磅,又自認年紀不輕,她說:「40歲啦!唔想再減肥,亦冇追仔壓力!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受